اندروید پلاس » بازی اندروید » بازی اکشن » دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون Call of Duty Warzone Mobile نسخه جدید ندای وظیفه 3.5.0.18077285

دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون Call of Duty Warzone Mobile نسخه جدید ندای وظیفه 3.5.0.18077285

آنلاین
Call of Duty®: Warzone™ Mobile
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Call of Duty®: Warzone™ MobileCall of Duty®: Warzone™ MobileCall of Duty®: Warzone™ MobileCall of Duty®: Warzone™ Mobile

دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون Call of Duty Warzone Mobile آپدیت و جدید

بازی هیجان انگیر ندای وظیفه برای گوشی اندروید

Call of Duty: Warzone Mobile واقعاً یه تجربه بی نظیر رو به بازیکنای موبایلی هدیه می ده. اول از همه باید بگم این بازی یه نسخه موبایلی از بازی محبوب Call of Duty: Warzone هست که تو کنسول ها و پی سی ها اجرا می شه. ولی اینجا ماجرا فرق می کنه چون این نسخه موبایلی با همون گرافیک و امکانات بالا ساخته شده و واقعاً به نظر می رسه شبیه نسخه اصلی باشه.

اگه تا حالا با سری بازی های Call of Duty آشنا نیستید، بهتره بدونید که این مجموعه یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های تیراندازی اول شخص تو دنیاست. Warzone هم که یه مود Battle Royale این سری محسوب می شه و تو اون باید با صدها بازیکن دیگه به رقابت بپردازی و آخرین نفر باقی مونده باشی.

حالا این نسخه موبایلی که ساخته شده، همه این ویژگی ها رو داره و واقعاً تجربه کنسولی رو به گوشی های هوشمند آورده. گرافیک بازی انقدر خوبه که حتی می تونه با بعضی از نسخه های کنسولی رقابت کنه. البته برای اجرای روان این بازی نیاز به یه دستگاه نسبتاً قدرتمند دارید. مثلاً پردازنده گرافیکی Adreno 618 و حداقل 4 گیگ رم.

ولی اگه این مشخصات رو داشته باشید، می تونید انتظار یه تجربه بی نظیر رو از این بازی داشته باشید. چون واقعاً همه چی تو این بازی حرف نداره؛ از گیم پلی سریع و هیجان انگیز گرفته تا نقشه های محبوب Warzone مثل Verdansk و Rebirth Island و همچنین نقشه های کلاسیک چندنفره مثل Shipment، Shoot House و Scrapyard.

یه ویژگی جالب دیگه اینه که می تونید پیشرفت بازیتون رو از نسخه اصلی به این نسخه موبایلی منتقل کنید و بازم با همون اسلحه ها، اپراتورها و Battle Pass پیش برید. این یعنی هر جایی که هستید می تونید به بازی ادامه بدید و پیشرفت کنید.

 Warzone Mobile امکانات قابل دسترسی زیادی هم داره مثل کنترل های سفارشی شده و قابلیت برداشت خودکار که باعث می شه طیف گسترده تری از بازیکنا بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.

خلاصه اگه دنبال یه تجربه باکیفیت Battle Royale تو گوشیتون هستید، Warzone Mobile یه گزینه عالی محسوب می شه. هرچند ممکنه برای بعضی از دستگاه های قدیمی تر مشکل ساز باشه، ولی به طور کلی یه دستاورد شگفت انگیز برای بازی های موبایلی به حساب میاد.

Call of Duty Warzone Mobile

حالا اجازه بدید 10 تا از ویژگی های کلیدی کالاف دیوتی وارزون رو براتون لیست کنم

✨ گیم پلی سریع و هیجان انگیز با گرافیک و امکانات سطح بالا
✨ امکان اکتشاف نقشه های محبوب Battle Royale مثل Verdansk و Rebirth Island
✨ دسترسی به نقشه های کلاسیک چندنفره مثل Shipment، Shoot House و Scrapyard
✨ سیستم پیشرفت مشترک با سایر عناوین Call of Duty برای انتقال سلاح ها، اپراتورها و Battle Pass
✨ بیشترین تعداد بازیکن زنده در میان بازی های Battle Royale موبایل
✨ امکان رقابت در مسابقات بسیار رقابتی با سایر بازیکنان واقعی
✨ قابلیت پیشرفت فراگیر برای بازی در هر زمان و مکان
✨ امکان انتقال پیشرفت بازی به نسخه اصلی (cross-progression)
✨ گزینه های قابل دسترسی متنوع مثل کنترل های سفارشی شده و قابلیت برداشت خودکار
✨ محتوای اختصاصی موبایل مثل سلاح ها، اپراتورها، رویدادها و محتوای Battle Pass

چند نظر کاربران کالاف دیوتی وارزون رو براتون لیست کنیم

“افشاری: وای این بازی واقعاً عالیه! گرافیک و گیم پلی و همه چی باورنکردنیه. اصلاً باورم نمیشه تو یه گوشی بشه همچین چیزی رو تجربه کرد.”

“سمیه: من از اول طرفدار سری Call of Duty بودم و همیشه آرزوم بود یه نسخه موبایلی از Warzone داشته باشم. حالا که این نسخه اومده، دیگه هیچ وقت از گوشیم دور نمیشم!”

“وفا: بازی عالیه، ولی واقعاً سخت بود که بتونم روی گوشیم اجراش کنم. به نظر من فقط گوشی های قوی می تونن این بازی رو به خوبی اجرا کنن. ولی در کل تجربه بی نظیریه!”

به این مطلب امتیاز دهید

میانگین آرا 4.5 / 5. 2

Call of Duty®: Warzone™ Mobile
دانلود بازی Call of Duty®: Warzone™ Mobile با لینک مستقیم

به این مطلب امتیاز دهید

میانگین آرا 4.5 / 5. 2

دانلود نسخه رسمی XAPK
Download - 1.8 گیگابایت
Show/Hide جزییات نصب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *